Título de Lorem ipsum
Título de Lorem ipsum
Que é unha páxina de aterrizaxe?
Sexa cal sexa o teu traballo no eido do marketing, vendas ou deseño de produtos, comprende a importancia dunha páxina de aterrizaxe de calidade. As páxinas de aterrizaxe son sitios web independentes utilizados para xerar clientes potenciais ou vendas; en outras palabras, axúdante a aumentar os teus ingresos. Ao contrario das páxinas web habituais, as páxinas de aterrizaxe teñen só unha chamada á acción, ou CTA, e normalmente están vinculadas a unha campaña específica de marketing ou publicidade. A natureza hiperenfocada das páxinas de aterrizaxe implica que teñen un conxunto bastante estándar de mellores prácticas.
Páxinas de aterrizaxe vs. páxinas principais
Unha páxina principal típica ou un sitio web en xeral inclúe unha barra de navegación completa con moitos enlaces ao longo da páxina que enlazan con outras páxinas ou contidos. Unha boa páxina de aterrizaxe só debe ter un enlace, ou varios enlaces que todos apunten á mesma cousa. Ter unha CTA na túa páxina de aterrizaxe aumenta as conversións porque hai menos distracción, menos opcións igualmente atractivas para impulsar aos teus usuarios a deixar a túa páxina de aterrizaxe.
Os obxectivos da páxina principal da túa marca son totalmente diferentes. Debería amosar a personalidade da túa marca, permitir que as persoas exploren diferentes características, atopar blogues e artigos de apoio, ou incluso solicitar un emprego. Pero non necesariamente comprarán o teu produto desde a páxina principal. E é por iso polo que precisamos páxinas de aterrizaxe.
Xa que as páxinas de aterrizaxe están vinculadas a campañas específicas, non tes que preocuparte de que os usuarios carezan de información sobre o teu produto. Chegaron á túa páxina de aterrizaxe porque estaban interesados nun anuncio ou publicación en Google, Bing, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, ou lugares semellantes na web. Con campañas súper detalladas que apuntan a páxinas de aterrizaxe fáciles de usar, estás a obter clientes potenciais de alta calidade que realmente están interesados en usar o teu produto.
Mellores prácticas para crear unha páxina de aterrizaxe
Que fai que unha páxina de aterrizaxe sexa doada de usar? En xeral, debe ser clara, concisa e non dar aos usuarios ningúnha opción excepto a principal CTA. En canto ao texto, a túa páxina de aterrizaxe debe ter unha mensaxe clara. O encabezado da túa páxina debe promover a acción desexada que queres que os visitantes fagan. E ademais, debe explicar os beneficios de realizar esta acción.
O deseño visual da túa páxina debe ser moi simple. Ao contrario da túa páxina principal, este non é o lugar para volverte tolo coa personalidade da marca, así que non hai animacións loucas ou elementos de deseño complexos. Non quixeras distraer aos visitantes de realizar a acción principal da túa páxina.
As CTA das páxinas de aterrizaxe son típicamente botóns, ás veces acompañados dun campo de entrada se precisas recoller información do usuario. Para asegurarte de que os teus botóns sexan pulsados, asegúrate de que destaquen visualmente. Iso pódese facer contrastando a cor do botón co fondo da túa páxina e o texto claro no propio botón. Por exemplo, se estás a pedirlles aos visitantes que reserven unha demostración, escribe "Reservar unha demostración" claramente no botón CTA.
Relacionadas
Besteiro reafirma o seu "compromiso inquebrantable co país" e coa "política útil traballando por unha Galicia mellor"
Besteiro reafirma o seu "compromiso inquebrantable co país" e coa "política útil traballando por unha Galicia mellor"
Besteiro chama a concentrar o voto no PSdeG, “a única garantía de cambio seguro”
Besteiro chama a concentrar o voto no PSdeG, “a única garantía de cambio seguro”
Besteiro comprométese a rematar coa Galicia de dúas velocidades e aposta por un país coas mesmas oportunidades en todo o territorio
Besteiro comprométese a rematar coa Galicia de dúas velocidades e aposta por un país coas mesmas oportunidades en todo o territorio